De inschrijving is per 21 oktober geopend en kan via de rode button onder aan het bericht. Dit is het Amsterdamse leven van Rasmussen: 'Heitinga heeft geholpen om de persoon te worden die ik nu ben' "Het is dichtbij Ajax, dichtbij Schiphol, dicht bij de stad. Ik heb het prima hier. " Christian Rasmussen voelt zich thuis op de Amsterdamse Zuidas.
In dit artikel zijn continue foto's van de wedstrijd geüpload. Warming Up | Ajax - Excelsior Zondagavond om 20:00 uur is Ajax - Excelsior het slotstuk speelronde 10 in de Eredivisie. In Warming Up kom je alvast in de stemming voor dit duel, aan de hand van mooie beelden uit het verleden, een bijzonder verhaal, en alles over de vorm van de tegenstander.
Via ons liveblog blijf je uitgebreid op de hoogte. Verslag | Ajax tankt vertrouwen tegen Excelsior Ajax heeft het thuispubliek zondagavond een zevenklapper voorgeschoteld tegen Excelsior: 7-1. De ploeg van Alfred Schreuder wervelde over de Rotterdammers heen en nam daarmee de koppositie over in de Eredivisie. Voor Ajax scoorden Brian Brobbey (2), Mohammed Kudus, Steven Bergwijn, Dusan Tadic, Steven Berghuis en Jorge Sánchez. In beeld | Ajax - Excelsior Ajax heeft met 7-1 gewonnen van Excelsior. Jorge Sánchez, Steven Berghuis, Dusan Tadic, Steven Bergwijn, Mohammed Kudus en Brian Brobbey (2) scoorden voor Ajax.
In beeld | Ajax belegt laatste training voor thuisduel met Excelsior De Ajacieden belegden zaterdag een laatste training voor het Eredivisie-duel met Excelsior. De Amsterdammers ontvangen de Rotterdammers zondagavond vanaf 20:00 uur in de Johan Cruijff ArenA. Na de teleurstellend verlopen trip naar Napels jaagt Ajax op eerherstel in de competitie. Onze huisfotograaf was aanwezig bij de laatste training en schoot enkele fraaie platen. Better Prepared | Drie dingen die jij moet weten over Ajax - Excelsior Hoe staat het met jouw kennis over Ajax - Excelsior? In vier minuten praten we jou bij over deze Eredivisie-wedstrijd in de nieuwe aflevering van Better Prepared.
Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlDit is het Amsterdamse leven van Rasmussen: 'Heitinga heeft geholpen om de persoon te worden die ik nu ben' Special | Ajax wint de Wereldcup Kudus over voorbeeld Thiago: 'Als kind genoot ik van zijn spel' Deze Ajacied speelde tot nu toe vaker in de Champions League dan Eredivisie: 'Op naar meer' Special | Lucky Ajax in Griekenland Première 'Parels van Amsterdam' | 'Ik heb het eerste half uur alleen maar gehuild' Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Ajax-iconen aanwezig bij Cruyff Legacy Summit: 'Merk veel liefde en respect' Terug naar het succesvolle 1972: ‘Dan gaat mijn hart weer open’ Training Day | Trainen, reizen en persconferentie Hoe 'supersub Suurendonk' geschiedenis schreef met een hattrick in acht minuten tegen Napoli Gravenberch neemt afscheid: 'Fans zitten echt in mijn hart' Kudus schittert in de Champions League: 'Dit is het podium waarop je wil spelen' Pasveer: 'Vader en zoon hadden kunnen debuteren' Guess Who | Taylor tegen Brobbey: 'Ik doe niet aan legday, man' Ajax' erevoorzitter Michael van Praag 75 jaar Toelichting Lenderink op de jaarcijfers Dit is de favoriete basiself van Maarten Stekelenburg Highlights Ajax Vrouwen - Excelsior | Vier uit vier Voor de vierde keer op rij hebben de Ajax Vrouwen de volle buit gepakt in de Azerion Vrouwen Eredivisie.
Daarnaast gaf hij ook een update over de blessures en de ontwikkeling van het team. In beeld | Laatste training voor uitduel met RKC Ajax heeft vrijdag de afsluitende training afgewerkt in aanloop naar de elfde speelronde van de Eredivisie waarin RKC de tegenstander is. De Ajacieden spelen zaterdag vanaf 18:45 uur in Waalwijk. Inschrijving Cruyff Legacy 14K run geopend Johan Cruijff zei: 'Als je iets voor een ander kan doen, dan moet je dat doen'. Hoe waardevol is het om deze gedachte te koppelen aan een persoonlijke topprestatie? Doe dan op 2 april 2023 mee aan de Cruyff Legacy 14K run.
Live wedstrijden Eredivisie 2022/2023 stream Live FC Emmen - FC Volendam stream kijken · Eredivisie 2022/2023 Live SC Cambuur - Vitesse stream kijken Live Vitesse - FC Emmen stream
Voetbal op tv: Waar kun je ADO Den Haag Eredivisie live kijken: welke wedstrijden staan er deze Vitesse - FC Emmen Waar kan ik Feyenoord - Fortuna Sittard live